Introducing - Visie
...het merk als beleving in beeld brengen bij de bezoekers van een beurs is altijd het uitgangspunt van onze manier van denken en werken.
Bij redd expocare stellen wij ons altijd de vraag of we een project voldoende emotionele lading meegeven. Maar ook welk effect het heeft op het gedrag van de bezoeker en of we het doel van onze opdrachtgever daarmee kunnen realiseren.
redd expocare creëert omgevingen die zo doordacht zijn, dat ze invloed uitoefenen op het gedrag van mensen.
Bezoekers van een beurs zijn selectief in hun keuzes, zij scannen als het ware hun omgeving op zoek naar informatie. Het is belangrijk dat uw boodschap de aandacht trekt en door de bezoekers zal worden herkend. Communiceer doelgericht of het nu gaat om uw corporate identity, merk, product presentatie of een combinatie hiervan. redd eXpocare zorgt ervoor dat uw boodschap overkomt.
Een beursstand onderscheidt zich door op te vallen en herkenbaar te zijn. De kwaliteit van afwerking levert hier een grote bijdrage aan. Deprojecten die wij realiseren hebben het hoogst haalbare afwerkingsniveau. Alle zichtbare delen zijn afgewerkt in een hoogwaardig laminaat, dat zorgt voor een exclusieve en professionele uitstraling.
A designer has a duty to create timeless designs. To be timeless you have to think really far into the future, not next year, not in two years but in 20 years minimum.